Usuwanie usterek wpływających na bezpieczeństwo jazdy na koszt producenta
https://www.autobaza.pl/blog/akcja-serwisowa-samochodow-bmw-z-silnikami-diesla/

W przeprowadzanych kampaniach naprawczych przez firmy zajmujące się produkcją pojazdów mechanicznych, koszty eliminowania wad fabrycznych bądź aktualizacji produktów ponosi producent. Klienci na tyle, na ile jest to możliwe, informowani są o rozpoczęciu akcji, jej przedmiocie czy racjonalnej ocenie potencjalnych skutków awarii, nawet w ekstremalnych sytuacjach, takie kampanie przeprowadzane są też przez markę BMW, pożar silnika to jedna z rzadko spotykanych konsekwencji, niesprawnego modułu EGR, w jej samochodach. W najnowszej akcji tego producenta weźmie udział, w skali całego globu ponad dziewiętnaście tysięcy samochodów, z silnikami wysokoprężnymi, z konkretnych roczników. Akcje naprawcze organizuje, nawet marka słynąca z niezawodności, czyli BMW, pożar aut to zjawisko, o małym ryzyku wystąpienia.